Skip to content

Cart

Your cart is empty

FAQ

1. Μόλις παρήγγειλα ένα ρολόι από την ιστοσελίδα σας. Πότε θα φύγει από το κατάστημά σας;

  • Η πολιτική της εταιρείας μας ως προς την αποστολή προϊόντων είναι η εξής:

Οποιοδήποτε προιόν αγοραστεί πριν τις 00:00 πμ, (μεσάνυκτα) θα αποσταλεί μετά από λίγες ώρες, όταν το πρωί ανοίξει η επιχειρηση (10:00 πμ). Εάν η παραγγελία γίνει ύστερα από τις 00:00 πμ, τότε η παραγγελία σας θα αποσταλεί όχι το ίδιο πρωί αλλά την επομένη ημέρα που ανοίγει η επιχείρηση.

 Π.χ. Μια παραγγελία γίνεται Δευτέρα βράδυ στις 11:00 μμ. Το ρολόι θα φύγει από το μαγαζί μας Τρίτη πρωί στις 10:00 πμ. Αν ο πελάτης παραγγείλει το ρολόι στις 00:00 και μετά που σημαίνει η ημέρα είναι Τριτη, το ρολόι θα φύγει από το κατάστημά μας την Τετάρτη πρωί στις 10:00 πμ. 

2. Χρειάζομαι να φτιάξω λογαριασμό στην ιστοσελίδα προκειμένου να αγοράσω ένα προϊόν;

  • Όχι, δεν χρειάζεστε λογαριασμό για να αγοράσετε κάποιο προιόν. Ωστόσο, φτιάχνοντας ένα λογαριασμό ο οποίος θα συνδέεται με e-mail, θα σας δώσει τη δυνατότητα να λαμβάνετε νέες προσφορές, πρόσφατες παραλαβές αλλά και PROMO CODES (εκπτωτικά κουπόνια), γεγονός που θα βοηθήσει τις αγορές σας ως προς το εύρος επιλογών αλλά και ως προς τις τιμές.

3. Θέλω να παραγγείλω ένα ρολόι που δεν έχετε και το θέλω. Τι μπορείτε να κάνετε για αυτό;

  • Μπορείτε να μας στείλετε αμέσως ένα e-mail στη διεύθυνση: info@brandwatches.gr και εμείς θα λάβουμε αμέσως το αίτημά σας. Μολις επικοινωνήσουμε με την αντιπροσωπεία για να προμηθευτούμε το προϊόν θα σας ενημερώσουμε για τη διαθεσιμότητά του, καθώς και για την πορεία της αποστολής του (πότε έφτασε στο κατάστημά μας και ποιά ημέρα έφυγε). Όσον αφορά την πληρωμή του ρολογιού, εφόσον δεν υπάρχει το προϊόν στην ιστοσελίδα για να το αγοράσετε μέσω της υπηρεσίας check out που σας παρέχουμε, θα καταθέσετε το ποσό του προϊόντος στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας που θα σας δώσουμε μεσω e-mail.

4. Έστειλα ένα e-mail στην εταιρεία σας με μια ερώτηση, πότε θα λάβω απάντηση;

  • Η ομάδα του Brandwatches.gr είναι διαθέσιμη για ερωτήσεις 24ωρες το 24ωρο. Επομένως, την απάντηση θα την λάβετε εντός λεπτών, ή το πολύ σε 1-2 ωρες.

5. Τι σημαίνει εγγύηση μπαταρίας για 5 χρόνια;

  • Η καινοτόμος κίνηση της εταιρείας μας να προσφέρει δωρεάν εγγύηση μπαταρίας για 5 χρόνια στους πελάτες μας σημαίνει το εξής:

Κάθε πελάτης που αγοράζει κάποιο προϊόν θα απολαμβάνει το προνόμιο να παραλάβει δωρεάν από την εταιρεία μας μπαταρία η οποία θα σταλεί στη διεύθυνση του με έξοδα αποστολής της εταιρείας μας. Η μόνη προϋπόθεση είναι αποδεικτικό αγοράς του ρολογιού από την εταιρεία μας. Το αποδεικτικό αγοράς είναι η απόδειξη που σας δόθηκε όταν αγοράσατε το ρολόι. Επομένως, μην πετάξετε την απόδειξη όταν παραλάβετε το προϊόν.